Folkhögskolan som existens - låtom oss dansa återigen

Är nu inne på min andra vecka här på skolan och falanger och grupper håller så sakteliga på att bildas.
Våra lärare verkar lovande på två helt olika sätt; kvinnan med pedagogiken och den grubblande mannen med free stylingsförmågan. Fantasyn kan väl sägas vara majoritetens val av läseform men som vanligt tillhör inte undertecknad majoriteten.

Jag åkte hem över helgen och upplevde en tonårsperiod komprimerad till 3 dagar. Jag åt thaimat, gick ut med festen innanför västen och reste tillbaka hit med hjärtat rivet i tusen små band. Uppbrott kan vara grymma men jag tror inte jag har upplevt något som ens kommer i närheten av det här.

Tur då att man upptäcker Parken och deras låtar Jag har varit vilse Lisa och Åt helvete med himlen. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men tack gode gud för Moder Jords Massiva och deras artistpool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0