barambaambam

Det är väldigt vackert här, när hösthimlen går mot skymning över takåsarna. Något i mig säger att jag borde ta tillvara på det här ljuset, som vore jag en konstnär, och göra något kreativt av det. Men det vill sig inte riktigt.

Den här helgen var full av intryck och jag har inte smält allt än. Var ska jag börja och var ska jag sluta?
Det är inget riktigt rus men något fint kommer ur allt, antar jag.


Jag älskar att vara cynisk och tillrättalagt bitter men folkisfolket verkar ha svårt för det. Eller svårt och svårt, de tror ju fan jag är bitter på riktigt. Och nej, jag kan inte blogga längre.

Kommentarer
Postat av: maria

folkisfolket...

2008-09-23 @ 20:41:06
URL: http://fafafafafafafafafafa.wordpress.com
Postat av: Kajsa

jag kansk var lite onödigt mallig i mitt förra inlägg och jag hatar när folk är malliga. Fast jag vet att jag är mallig. Mallig och bitter. Jag börjar bli bitter på riktigt, innan jag ens fyllt 25 år. Det är bara tillåtet sådana som Françoise Sagan och Charles Baudelaire.

2008-09-28 @ 15:42:13
URL: http://www.metrobloggen.se/kattkakan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0