FUF



Du har gjort mig fruktansvärt besviken, Ryan!
Hur svårt ska det vara att göra en skiva som inte låter slick, menlös och förutsägbar? Hur jävla jobbigt är det att försöka hitta lite mer kött-på-benen-texter i den där jävla oredan du kallar hjärna? Ska det vara på det här viset, som Sverker skulle sagt. Äh, varför låtsas jag spela förvånad och irriterad när jag inte känt mig särskilt intresserad av människan och hans musik på så länge.

Kanske för att han pissar sig själv i ansiktet och jag har svårt för självförnedring? Kanske för att han bajsar på minnen jag har till hans musik? Kanske för att jag ville se ut som honom hela gymnasiet?
Du, killen, jag hade lite vaga förhoppningar efter din förra skiva. Du vet: Two, Oh my god, whatever etc, I taught myself to grow old? Minns du dom eller är det bara nya gitarronani-sejourer som gäller?

Fuck you, man, fuck you forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0