Kvällar att minnas/glömma bort



Det har varit en händelserik kväll. Som så ofta förr men ändå; "plötsligt så händer det"!

Efter ett tolvtimmars pass på Kalmar avrundade jag på det gamla vanliga stället. Alla som var där var ju som vanligt sjukt mycket mer "trevliga i paviljongen" än jag men det löste sig bra ändå. Fram till stängning. Då en gammal, mycket obehaglig bekantskap fick spendera en sisådär fem minuter nedtryckt mot trottoaren. Vad kan jag säga? He had it coming men det var ändå vidrigt att få bli vittne till s k väktarvåld. De flesta blir idioter när de dricker men någonstans får man dra gränsen för vad som är okej. Hur som haver så lär det ju ligga uppe på YouTube inom några dagar, under sökorden "palermo" och "turkmustasch".

Appropå inget så verkar mitt bostadsproblem lösa sig i sommar! Jag vill tacka Agnes F för det; min nyblivna hjältinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0