rödvin med Ebbot

En vanlig palermokväll blev något helt annat när jag lyckades smita in på v-dala en timme innan stängning. Där dansade jag loss till diverse popkarameller innan jag blev uppskriven på en lista för en efterfest i en lokalkändis källare. Väl där träffade jag Ebbot från TSOOL och han ville veta vilket datum jag var född. Sedan började han analysera mig och mina problem, hahaha! "Ebbe" och jag hälsade både en och två gånger. Andra gången, innan han flydde fältet i taxi, lät han mig veta att han inte skulle glömma bort mig.

HAHAHA!

För att knyta tillbaka till mitt tidigare inlägg om "Kockduellens" återkomst. Varför castar man Peder Lamm som programledare?? Med hans jobbiga röst är det bara en tidsfråga innan någon råkar skära av sig näsan.
Och hur tror han att han kan fylla Staffan Lings skor? Staffan som var så bedårande i sin kullinariska efterblivning sade till och med en gång: vad är det där för något?


OCH PEKADE PÅ EN AVOCADO!!!

 
Hur vet han inte det?
Det förlåter jag honom aldrig för


Kommentarer
Postat av: alle

hahaha!

2008-03-22 @ 23:49:14
URL: http://babababababababa.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

ps: men visst är det stöddigt att de inte har någpn spännande musik?! det ska vara spännande musik när det är duell!!

2008-03-22 @ 23:51:58
Postat av: Anonym

ds

2008-03-22 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0