Jag ska va president



"Vår" klubb är nu nedlagd, nu och för alltid. Men det hindrar inte mig att se över staden i jakt på andra alternativ. Och tro mig; det här är inte mitt fel. Jag önskar så gärna att det var det men jag kan faktiskt inte se den konkreta anledningen. Sådant gör mig frustrerad. Men alla ni som vet vem jag är och vad som krävs måste hjälpa mig nu. Jag ber inte ofta om hjälp, varför vet jag inte, men nu är det ett sådant läge. Ingen press men jag behöver er om något kalasaktigt ska gå i lås.

På plussidan kan jag berätta att jag var på en musikfrågesport ikväll och mitt lag fick flest rätt av alla och vi vann varsin öl i baren. Sedan sjöng Tommy "Thunder road" och jag drog av "Du ska va president". Jag har aldrig haft nerverna för karaoke men den här gången satt det mesta! Jag har nog aldrig mått så bra över en sånginsats och aldrig har jag fått så skön kritik för det heller. Jag är lycklig i det lilla.

Jag är nöjd med min nya frisyr och den kunde inte kommit lägligare. Mitt i min Håkan-pepp drar Britta till med finaste HH-frippan och jag är såå tacksam!

Puss.


Kommentarer
Postat av: maria

vad hände med klubbplanerna egentligen?

2008-03-14 @ 12:21:14
URL: http://fafafafafafafafafafa.wordpress.com
Postat av: M

Trist!
Varför blir det ofta såhär?

Och när får jag se en bild på den nya frillan?!

2008-03-14 @ 18:06:03
URL: http://madelenek.blogg.se
Postat av: Anonym

Maria: jag akn inte berätta fullt ut här men låt oss säga att en av de andra snapade och inte ville göra det här med mig längre!??!

Madde: det är bara att hoppas att någon tar ett kort snart så lägger jag upp den direkt! En hint är att jag ser ut som Håkan Hellström.

2008-03-15 @ 05:18:05
Postat av: d

din nya frippa är dödssnygg! håkan peppen är total.

2008-03-23 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0