Kvällens bio

Ikväll gick jag och såg The Dark Knight. Och jag blev hänförd. Inte av filmen i sig men av Heath Ledgers fantastiska gestaltning av Jokern. Jag kan bara hålla med om vad alla recensenter har sagt, för maken till läskig figur har jag aldrig sett på film! Även om ni inte är ett dugg intresserade av superhjälteserier eller filmer som är gjorda med dessa som grund (dom blir bara fler och fler och sämre och sämre) så gå och se den här filmen.



Jag vet att det här lät som värsta klyschiga filmtipset men sanningen är den.

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha men det låter ju faktiskt skitbra. jag kanske borde se den.

2008-07-30 @ 14:58:32
URL: http://fafafafafafafafafafa.wordpress.com
Postat av: M

Jag sörjer fortfarande hans död.

Och jag vet inte varför jag blivit så känslomässigt involverad. Men varje gång jag konstaterar för mig själv att han är borta försöker jag tänka på nåt annat istället för att älta.



Jag är sjuk i huvudet!

2008-07-30 @ 22:28:42
URL: http://madelenek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0