oops

Tur att man har så bra samtalskompisar som Love! Tur att man kan fika tre ggr per dag utan att det känns jobbigt.
Problem: du kan aldrig veta när du blir inbjuden till en diskussion om Patrick Wolf och Lars Winnerbäck eller inte! Jag hade all kunskap på förhand men det krävs ett par hårda finländsksvenskor med rött hår och exlusiv attityd för att förpassa mig till pinsamhetsstadiet. Hybris från förra onsdagen månne??

Det blev inte så mycket just nu men å andra sidan håller sig Perez Hilton till max tre meningar nuförtiden så...

Mitt MySpace-tips till alla: kolla in Alice B! Loooves it!

Kommentarer
Postat av: alle

määän vad kul och bra att du gillar na, dä ä ju min kompis dä!

2008-02-03 @ 00:43:25
Postat av: axel himself

vadfan snackar'ru om, alle?!?

2008-02-03 @ 04:53:27
Postat av: axel himself

Jag ber om ursäkt, alle.

2008-02-03 @ 15:00:18
Postat av: alle

:((((

2008-02-03 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0