Nystart - Nytt namn

Eftersom min förra blogg tydligen blivit spärrad (har ingen aning varför) börjar jag på ny kula här istället. Om ni undrar varför jag har lagt till Vinter i mitt namn så är det bara för att 1) det kanske redan fanns en blogg.se som hette axels och 2) för att det låter snyggt som ett framtida artistnamn.

Ikväll blir det Guldbaggegalan för min del. Appropå tv så ser jag en tydlig trend hos först och främst tv4 i deras etniska rensing av bra nattprogram. För oss som har vanan att stanna uppe sent är detta en livsviktighet. Först Alias-repriserna och nu Lost. Hur svårt kan det vara att bara börja visa Arkiv X igen eller någon annan gammal långkörare. Istället får Nattlivs-skiten svulla ut och Lättlagat-asen fritt spelrum i tablåen. JAG ORKAR INTE MER, FATTAR NI INTE DET!! Jag ska fan starta namninsamling på fejset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0