min framtida livskamrat

Min framtida livskamrat har bytt namn. Hon hette under en period Amanda och var med i Idol. Underblåst av en engarerad Billie odlade jag mer eller mindre intrikata förförelseplaner för att vinna Amandas hjärta.

Men nu har hon alltså bytt namn. Nu heter hon Lisa Magnusson och bloggar för aftonbladet. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag har en instinktiv känsla av att hon är sjukt rolig människa.

I min umgängeskrets fyller jag nog funktionen som sunk-och populärkulturens beskyddare. Jag kommer aldrig bli något modelejon som Valerie eller finkulturssmakare som Love, rysslitteraturskännare som Maria eller ens ha sjukt bra koll på djur som Bullen. För att inte nämna Klas. Ibland förstår jag inte varför ni hänger med mig, jag kan ju verkligen inte battla kultur med er. Men nu ska jag in på Svt och söka in till deras frågesport Glasklart, där kan jag kanske få användning för min sjuka allmänbildning.

Kommentarer
Postat av: maria

joho!

vi kan diskutera rasputin, din dumbom. du har ju farligt bra koll på det mesta.

2008-01-23 @ 13:24:45
URL: http://fafafafafafafafafafa.wordpress.com
Postat av: merie

jo en sak till. jag hoppades med mitt wordpress kunna sprida budskapet om att det är den bästa bloggportalen! jag delar ju med pär strom och carl bildt!!! men visst! stanna här du i blogg.se-slasket! *kulturkrock*

2008-01-23 @ 13:26:08
URL: http://faffaadfkljsdfg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0