på pengafronten intet nytt

Jag börjar bli sjukt trött på att aldrig ha några pengar. När jag väl har dom så försvinner de lika snabbt utan att jag riktigt fattar hur.

Nåja, till något roligare. Som de flesta redan vet ska vi starta upp en klubb men jag måste erkänna att ju mer jag pratar om det (vilket jag måste) desto tristare känner jag mig. Jag har aldrig kunnat promota något i hela mitt liv och vet inte ens hur jag ska marknadsföra mig själv. Med detta är inte sagt att jag känner eller ser mig som ointressant men världen idag väntar aldrig på sociala förspel utan det är "ge mig allt om dig nu nu nu! ålder? jaha. känner du den personen? Ja! Vi går hem till mig och så glömmer vi allt imorn då? Eh...visst.". Åh, så gott.


Kommentarer
Postat av: klas

jag gillar idén och tycker det är fantastiskt i största allmänhet! oroa dig inte om nåt!

2008-02-14 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0