men nej!

Trevlig dag avslutas i hopplöshetskänslor pga allts förgänglighet.

Idag är 24 år. Uppgifter ikväll gör gällande att en av mina äldsta bekanta är död. Han dog på sin födelsedag. Och utan att låta vare sig självklar eller egocentrisk så ställer ju det min egen i ett stort skåp som någon har klottrat IN YOUR FACE. Han är den tredje ungdomen jag lärt känna som rycks bort. Vi hade inte särskilt mycket kontakt, eller ingen alls, men vi spelade i samma fotbollslag och han hade en helt sjukt karisma. Han visste hur man gjorde rummet, om man säger så.

Man blir verkligen fatalist för mindre...

Kommentarer
Postat av: maria

men grattis på födelsedagen i alla fall

2008-02-18 @ 12:01:38
Postat av: maria igen

aha nu förstod jag vad det rörde sig om...

2008-02-19 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0