mannen som blev en gris



Om jag hade haft tillgång till en toksmal kroppsform och mer pengar på fickan skulle jag vara stilikon vid det här laget.

Stod och funderade utanför H&M idag om jag skulle glida in och köpa något tufft linne. Bestämde mig för att låta bli. Konceptskulden är inte längre lika påträngande som den var förut men just då kom den upp igen. Det är inget fult att köpa en stil längre, försökte jag intala mig men som vanligt har jag aldrig råd att köpa en ny garderob så varför stå där och dräggla? Gick och köpte Pascals skiva istället. Väl i butiken skymtade en halvdiskret skylt som berättade att det var 20% på allt i butiken. Even Steven.

Tillbaka till det modiga statementet som inleder detta inlägg: jag ska införa lugg/framhårssnodden i Uppsala! Ingen lär ju haka på men mobbad stilikon blir man ändå. Ey, feta rhymet där, yo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0