alla (på tele2) som inte fixar mitt abonnemang är våldtäktsmän

Vaknade igår av ett osannolikt sms som förkunnade att mitt abonnemang var avstängt för utgående telefoni för att kukarna på Tele2 fårr min avi i retur. VA?? Jag har alltid betalat mina räkningar även om de kommit senare än vanligt. Men de har ju kommit fram förr så whatsdömödderfuckingdeal??

Igår var jag annars en duktig pojken som gick till Arbetsförmedlingen och fixade ett möte med min handläggare. Tänk att lite vårkåt sol och blå himmel kan göra så mycket för motivationen.

På måndag är alla välkomna att fira min födelesedag. Jag blir 24 och det får markera någon slags förändring...vilken det nu blir låter jag förbli osagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0