Emmaboda 08 - en översikt

Det här året gick festivalen oerhört fort. Det känns lite som den här klichéen de alltid drar i "stora-kupp-filmer": fort in, fort ut. Men tiden flyger ju när man har roligt och det finns många som jag vill tacka för det. Elenette, till exempel, ni var fantastiska att hänga och lyssna på Bryan Ferry med! Hela Madelene crew, dvs Maddox, Caroline, Pontus, Joni och Stefan. Den mystiska Skövde-tjejen som jag hånglade med och som hade skönt hes röst. Kloot, Artur och Simon för vin och sång. Första natten-hänget med Bröderna Bernöwall, Matte och Eric som resulterade i en recitation av nästan hela VM-krönikan 94. "En dag senare-Kristina" som jublade över att vara född en dag senare än undertecknad. Jacob för en sympatisk hemfärd. Christoffer K för att han alltid vet hur man festar till det lite extra. Anna P för rim och reson men ändå alltid lika rolig. Lella för sina härliga körningsskills.

Och så sist men alltid högst upp i min bok: Aleksandra och Linnea. Utan er skulle det aldrig blivit någon festival för mig.
Tack så mycket!

Här kommer en snabb inventarielista:

Bästa band: antingen Gentle Touch eller Palpitation.

Bästa dryck: Kung, efter att ha druckit Harboe till idiotins gräns.

Bästa häng: på artistcampingen med Elenette




Kommentarer
Postat av: anja

w000t, finns det ARTISTcamping på emmaboda nuförtin? så var det aldrig på min tid. eller??

2008-08-13 @ 00:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0