clean cut...eller inte


Ikväll tog jag ett svårt beslut. Jag bestämde mig för att sluta som diskplockare pga viss brist på respekt hos de lägsta cheferna. En kille i synnerhet. Denna hemska varelse, för jag är inte säker på om han är människa överhuvudtaget, har systematiskt skrikit, klagat och knullat mig kors och tvärs (obs! mentalt våldtagit) mig ända sedan jag började på stället back in januari. Det här är fruktansvärt då jag faktiskt gillade tempot eller kanske inte men va fan...Mobbad på jobbet var något jag bara trodde ensamstående 40-åringar blev men vet nu bra jävla mycket bättre! Brinn i helvete, din jävla machoanal! Love hade nog rätt om att ta ut honom i skogen och skjuta honom.

Jag meddelade min chef och sade jag slutar pga personliga problem, vilket det ju är. Väntar på svar, får detta: fick bara halva meddelandet, skicka igen. Jag förkortar och skickar igen men får samma svar igen! Så himla sneaky!! Men hon är schysst, henne hade jag aldrig något problem med.

Ut i inga-pengar-alls-träsket igen! Min far kommer bli arg men även han måste fatta att man inte kan jobba om man blir psykiskt misshandlad VARENDA JÄVLA GÅNG MAN JOBBAR.

Nu ska det bli skönt med promenad, så fruktansvärt skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA!!

Jag hejar på dig

2008-05-01 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0